Полтавська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 імені Т.Г.Шевченка
Неділя, 25.02.2018, 06:13
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Гімн школи

Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

Калькулятор

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Оцініть наш сайт
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 309

Пошук

...

Визначення доступності будівель і приміщень закладів освіти з урахуванням потреб

осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (МГН) в умовах реформування освітньої галузі із запровадженням інклюзивного навчання, організації опорних закладів та їхніх філій, які функціонують з 01.09.2016,

в умовах децентралізації і створення системи управління освітою

об’єднаних територіальних громад

 

Дата проведення аудиту доступності (обстеження): 11.09.2017 р.

Сфера управління: ОСВІТА

Назва об’єкту: Полтавська загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів № 7 ім. Т.Г.Шевченка Полтавської міської ради Полтавської області

Власник об’єкту: управління освіти(балансоутримувач/відомче підпорядкування, необхідне підкреслити або зазначити)

 

Адреса вул. Балакіна, 2, м. Полтава

Телефон:      (05322)2-05-71

Факс: (05322)2-05-71      

Електронна адреса:school7poltava@gmail.com  

 

ПІБ і посада керівника установи, в якій проводився аудит: Костіна Людмила Миколаївна - заступник директора з навчально-виховної роботи

Телефон: (050) 689 99 95

ПІБ і посада уповноваженого від установи, в якій проводився аудит: Ковшик Світлана Василівна, завідуюча господарством

Телефон: 067-798-7976

ПІБ осіб, представників від громадськості, які проводили аудит доступності:

регіональний  представник  Національної Асамблеї людей з інвалідністю України Твердохліб Ірина Василівна

тел. .№ 099 675 15 33.

ВИСНОВОК:

І. Прилегла територія біля  об’єкту є (підкреслити):

 

доступна

доступна частково

недоступна

 

Вказати недоліки:

  • Місця для паркування авто осіб з інвалідністю необхідно позначити на місцевості (графічно на поверхні покриття та з встановленням дорожнього знаку);
  • Вибоїни у покритті потрібно ущільнити для безпечної мобільності інвалідів-спинальників;

 

ІІ. Будівля є (підкреслити):

доступна

 

доступна частково

недоступна

Вказати недоліки:  

  • головний вхід не має контрастного орієнтиру для малозрячих осіб;
  • поріг входу не маркований контрастною розміткою, будь-які орієнтири відсутні.

 

ІІІ. Приміщення є (підкреслити):

доступне

доступне частково

недоступне

Вказати недоліки:

  • необхідно виконати контрастні орієнтири зовні і всередині будівлі;
  • пристосовані туалети (або універсальна кабіна) - відсутні;
  • часткову доступність має виключно 1-й поверх.

 

ВИМОГИ/ПРОПОЗИЦІЇ:

 

І. Прилегла територія: необхідно визначитися з організацією паркування авто і в тому числі для паркування авто людей з інвалідністю; місця паркування потрібно позначити дорожніми знаками та відповідною розміткою на поверхні покриття.

 

ІІ. Будівля:

1. Вхідна група:

    - поріг  головного входу потрібно доповнити контрастним маркуванням (висота порогу 10 см);

    - позначити вхід до будівлі.

2. Пандус: відсутній.

3. Вестибюль: доступний, вимог та пропозицій немає.

4. Санвузли: не доступні, доцільно влаштувати універсальну кабіну пристосованого туалету.

5. Шляхи руху всередині будівлі: доступні на першому поверсі

Годинник

Вконтакті

ХРЦОЯО

УЦОЯО

Управління освіти

ПОІППО

МОН

Педпреса

Copyright MyCorp © 2018 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz