. Завдання шкільної олімпіади з біології 7-10 клас - Біологія - На допомогу вчителю - Каталог файлів - Полтавська ЗШ І-ІІІ ст.№7ім.Т.Г.Шевченка
Полтавська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 імені Т.Г.Шевченка
Четвер, 02.07.2020, 15:41
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Гімн школи

Рубрики фото
Математика [3]
Фізика [0]
Українська мова та література [3]
Біологія [2]
Хімія [4]
Географія [0]
Трудове навчання [0]
Правознавство [0]
Історія [3]
Іноземна мова [0]
Початкова школа [10]
Інформатика [1]
Світова література [0]
Економіка [0]
Астрономія [0]
Природознавство [0]
Художня культура [0]
Трудове навчання [0]
Основи здоров*я [0]

Калькулятор

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Оцініть наш сайт
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 350

Пошук

...

Головна » Файли » На допомогу вчителю » Біологія

Завдання шкільної олімпіади з біології 7-10 клас
10.12.2010, 17:09

Завдання шкільної олімпіади.

Розробник: вчитель хімії Тутова З. П.

Олімпіада з біології для учнів 7 класу

 

1.     Що таке жива природа?

2.     Що таке середовище існування?

3.     До яких організмів за будовою належать люди?

4.     Без яких організмів і чому життя на Землі неможливе?

5.     Навести приклади застосування знань про рослини в медицині й сільському господарстві.

6.     Порівняйте фотосинтез та дихання.

7.     Охарактеризуйте пагін та його будову, значення.

8.     Назвати основні функції стебла, вказати значення галуження стебла.

9.     Обґрунтувати необхідність відкладання запасних речовин.

10. Пояснити значення подразливості для рослин, наведіть приклади різних рухів рослин.

 

 

Олімпіада з біології для учнів 10 класу

 

1.     Що таке спадковість та мінливість?

2.     Об’єктом дослідження яких наук є молекулярний рівень живого?

3.     Чим відрізняються морфологічний, фізіологічний та екологічний підходи до вивчення живих систем?

4.     Пояснити, чому в організмах переважають елементи С, О, Н та N.

5.     Передбачити, як організм людини реагуватиме на нестачу йоду.

6.     Пояснити функції моносахаридів у клітині та в організмі.

7.     Пояснити роль ковалентного та водневого зв’язків у забезпеченні властивостей білків.

8.     Дайте характеристику опорно-рухової системи ссавців.

9.     Поясніть походження другої сигнальної системи й мови.

10. Охарактеризуйте рідинні тіла та склад і функції крові.

 

Олімпіада з біології для учнів 8 класу

 

1.     Чим відрізняється живлення евглени, амеби та інфузорії?

2.     Чому інфузорії вважаються найбільш високоорганізованими серед найпростіших?

3.     Дайте визначення термінів та понять: тип Губки, гермафродит, вегетативна брунька, внутрішня брунька?

4.     Чому амебу без будь - яких застережень можна назвати справжньою твариною?

5.     На які групи  поділяють тварин за типом живлення?

6.     Порівняйте будову тваринної та рослинної клітин.

7.     Чому майже всім тваринам властиве статеве розмноження? Чому нестатеве розмноження притаманне лише найпростішим організмам?

8.     Яке значення мають суцвіття для рослин? Назвіть прості та складні суцвіття.

9.     На прикладі ссавців доведіть відносність понять „ корисна тварина ”, „ шкідлива тварина ”.

10. Які систематичні категорії зоології тобі відомі? Як вони підпорядковані одна одній?  

  

Олімпіада з біології для учнів 9 класу

 

1.     Що таке імунна система? Які є види імунітету?

2.     Назвіть основні компоненти крові. Які речовини входять до складу плазми крові? Що таке фізіологічний розчин?

3.     Назвіть представників класу Земноводних та дайте їм характеристику.

4.     Яких переваг надає тварині поділ тіла на сегменти?

5.     Охарактеризуйте процес зсідання крові. Чим небезпечне утворення тромбів усередині судин?

6.     Назвіть основні складові частини клітини. Будова і функції ядра клітини.

7.     Вкажіть елементарний хімічний склад живих організмів? Назвіть органічні сполуки живих організмів.

8.     Що таке клітина? Які типи тканин ви знаєте?

9.     Дайте визначення поняття „ орган ”? У чому полягає багатофункціональність органів і фізіологічних систем?

10. Вкажіть будову скелета людини. Вкажіть подібність та відмінність між скелетами людини і тварини.

Категорія: Біологія | Додав: school-7 | Теги: шкільна олімпіада, біологія 7-10 клас
Переглядів: 18872 | Завантажень: 454 | Коментарі: 7 | Рейтинг: 3.0/38
Всього коментарів: 6
0
6 Сергій   [Матеріал]
Краще займайтеся хімією...

0
5 Анатолий   [Матеріал]
Выдповиди можна?

0
4 Анатолий   [Матеріал]
edfgrehrthhr

0
3 алина   [Матеріал]
8 класс ответи

0
2 марина   [Матеріал]
олимпиада для 10 класа)))

0
1 Ксюша   [Матеріал]
Jmpjmpt dtmt

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Я маю право

Facebook

ХРЦОЯО

УЦОЯО

Управління освіти

ПОІППО

МОН

Педпреса

Copyright MyCorp © 2020 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz