. Підсумковий урок-гра з інформатики для 10 класу "Ким є комп'ютер для мене?" - Інформатика - На допомогу вчителю - Каталог файлів - Полтавська ЗШ І-ІІІ ст.№7ім.Т.Г.Шевченка
Полтавська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 імені Т.Г.Шевченка
Четвер, 02.07.2020, 15:29
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Гімн школи

Рубрики фото
Математика [3]
Фізика [0]
Українська мова та література [3]
Біологія [2]
Хімія [4]
Географія [0]
Трудове навчання [0]
Правознавство [0]
Історія [3]
Іноземна мова [0]
Початкова школа [10]
Інформатика [1]
Світова література [0]
Економіка [0]
Астрономія [0]
Природознавство [0]
Художня культура [0]
Трудове навчання [0]
Основи здоров*я [0]

Калькулятор

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Оцініть наш сайт
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 350

Пошук

...

Головна » Файли » На допомогу вчителю » Інформатика

Підсумковий урок-гра з інформатики для 10 класу "Ким є комп'ютер для мене?"
29.12.2010, 13:46

Тема: ким є комп’ютер для мене?

Мета: навчальна: повторити і систематизувати знання учнів з тем, вивчених в першому семестрі;

          розвивальна: розвивати творчі здібності, логічне мислення учнів, культуру мовлення;

          виховна: виховувати взаємоповагу, любов до предмету.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.

Обладнання: робоче місце учня, обладнане комп’ютером, картки з кросвордами, картки з малюнками, чисті листки паперу.

Структура уроку:

1.     Організаційний момент .

2.     Актуалізація опорних знань.

3.     Розв'язування цікавих завдань:

а) розминка;

б) пазли;

в) бліцтурнір

в) кросворд.

            4. Підсумки. Оголошення переможців.

Хід уроку.

1.     Повідомлення теми і мети уроку.  Мотивація. (Історична довідка)

 

2.     «Мої перші знання про комп’ютер». Учні разом з вчителем повторюють історію розвитку комп’ютерної техніки.

 

 

3.     Формування команд, вибір капітана, назви команди і девізу.

 

4.     Розминка «Чи знаю я складові комп’ютера?» Вчитель зачитує запитання, відповіді до яких є рисунками на картках. За кожну правильну відповідь команда отримує картку з рисунком елемента комп’ютера (додаток 1).

 

 

5.     Пазли. Потрібно із запропонованих картинок і літер скласти слово, що відповідає… (додаток 2)

І команда –  типовий наказ, записаний на мові комп’ютера (команда).


 

ІІ команда – Змінний гнучкий магнітний диск зовнішньої пам’яті ЕОМ (дискета)


 

6.     Бліцтурнір.

Командам по черзі задаються питання. За правильну відповідь отримують  значки, які є елементами комп’ютера та корисними програми, за неправильну  або пропущену відповідь  - вірус (додаток 3)

 

7.     Кросворд. Команда, яка першою розв’яже кросворд, отримає до свого комп’ютера операційну систему Віндовс – найважливіший і найбільший по балах значок + 3 бали  (додаток 3).

 

8. Підведення підсумків. Оголошення результатів.

Команда, у якої зібрані всі найбільш необхідні складові комп’ютера - переможець

Категорія: Інформатика | Додав: school-7 | Теги: урок інформатики 10 клас
Переглядів: 2742 | Завантажень: 254 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Я маю право

Facebook

ХРЦОЯО

УЦОЯО

Управління освіти

ПОІППО

МОН

Педпреса

Copyright MyCorp © 2020 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz