. Дистанційне навчання в дії - 25 Березня 2020 - Полтавська ЗШ І-ІІІ ст.№7ім.Т.Г.Шевченка
Полтавська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 імені Т.Г.Шевченка
Четвер, 02.07.2020, 15:12
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Гімн школи

Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Калькулятор

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Оцініть наш сайт
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 350

Пошук

...

Головна » 2020 » Березень » 25 » Дистанційне навчання в дії
12:36
Дистанційне навчання в дії

Під час дистанційного навчання кожен з учителів намагається зробити його таким, щоб учням було цікаво навчатись, а сам процес був продуктивним та результативним. Зараз мережевий простір перенасичений корисними платформами , додатками та сайтами для навчання, але кожен з нас обирає ті методи дял роботи , які вважає найефективнішими. Наприклад, вчитель інформатики Венька Людмила, обрала для себе безкоштовний веб-сервіс  Google Classroom , який створений Google для навчальних закладів з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань безпаперовим шляхом. Мобільні додатки, доступні на iOS і Android, дозволяють вчителеві робити фото та прикріпляти їх до завдань, ділитися файлами з інших додатків та мати оффлайн доступ до інформації. Також вчитель може відстежувати прогрес кожного студента, а після оцінки його роботи,  може повернути її разом з коментарями. Крім того, Людмила Венька використовує платформу Інтерактивне навчання від видавництва «Ранок», де вона може бачити результати тестувань своїх учнів та кількість спроб!  Ольга Довга, вчитель української мови та літератури кожен урок записує на відео з усіма роз’ясненнями та деталями і скидає його до спільноти «Дистанційне навчання» у додатку Viber, де приєднані учні. В цьому середовищі вони і обговорюють урок, роблять перекличку, задають усі питання. Для узагальнення та систематизації знань Ольга Довга використовує платформу «На урок», де учні виконують тести та завдання. Це середовище дає можливість встановити  дедлайни та справедливо оцінити знання учнів. Інколи до роботи залучаються і соціальні мережі. Наприклад, в Instagram учні діляться фото та відео процесу роботи, тим самим показують приклад іншим. Учитель англійської мови Наталія Ніцак теж використовує вищевказані методи, крім цього створила вдома імітовану дошку, де записує роз’яснення правил та записує відео, яке потім учні переглядають та виконують завдання. Учитель початкових класів Оксана Срібна активно користується платформою LearningApps, де можна знайти багато ціквих завдань для учнів. Кожен з нас, учителів, постійно на зв’язку з батьками, учнями. Практика показала, що дистанційне навчання ще важче, ніж реальне. Навчаємось!Розвиваємось!

Переглядів: 38 | Додав: school-7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Я маю право

Facebook

ХРЦОЯО

УЦОЯО

Управління освіти

ПОІППО

МОН

Педпреса

Copyright MyCorp © 2020 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz